Всього за декілька годин власники бізнесу змогли:
- дізнатися про методики просування свого продукту та отримати дизайнерські рекомендації - від Володимир Поліщук
- розібрати фактори, як правильно позиціонувати себе в соціальних мережах - Olena Ostapenko
- отримати рекомендації за допомогою чого можна збільшити потік клієнтів - від Івана Фролкова
- пропрацювати концепції управління персоналом та кадрової політики з -
- зрозуміти принципи розробки бізнес-моделей, та що потрібно для підготовки проектних заявок на грантове фінансування від - Володимира Воробея
- отримати правильний розподіл етапів продажів та дієві скрипти для збільшення продажів від - Оксана Лоянич
- досягти оптимізації витрат в кризових умовах з - Зінаїдою Регурецькою
- дізнатися про механіки роботи інстаграм-майданчика від - Татьяна Фурманова
- поліпшити теоретичні та практичні знання з маркетингу в соціальних мережах від - Марина Однорог
Захід організований Business People Club, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.