Концепція соціального маркетингу займає в наш час важливі позиції у світі.
І сьогодні під час зустрічі Соціальний маркетинг бізнес-тренд сучасності ми дізналися про велику користь та важливість цією теми.
Соціальний маркетинг стає все більш трендовим та ефективним інструментом просування бізнесу, його товарів чи послуг.
Це новий, креативний підхід до реалізації маркетингових цілей та впровадження соціальних змін, у рамках якого компанія повинна "визначати" потреби, бажання та інтереси своєї цільової аудиторії та задовольняти їх ефективніше за конкурентів.
Поговорили про:
- модель бізнесу для масштабування
- колесо балансу і гармонію в житті
- інструменти та цінності для ресурсного життя
- красу і здоров'я, як соціальний капітал
Дякуємо нашим експертам: Ігор Харатін, Валерия Харатин, Світлана Коркунда, за актуальну інформацію, нелегку працю, віддане ставлення до своєї роботи та доброзичливість.
Ми продовжуємо робити свій бізнес з пристрастю, бажаємо всім успіху, нових звершень та надійних партнерів.