ОРГАНІЗАТОР Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Вінниця, оснований на базі Вінницького Клубу Ділових Людей в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки ЄБРР
ОРГАНІЗАТОР Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Вінниця, оснований на базі Вінницького Клубу Ділових Людей в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки ЄБРР
Chernivtsi Business Study
Дводенний бізнес-інтенсив об'єднає 150 підприємців Західної та Центральної України, а також представників бізнесу Румунії і Молдови задля обговорення актуальних питань розвитку підприємництва, сучасних трендів, тенденцій та перспектив масштабування бізнесу
організатор, керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Вінниці, президент Вінницького клубу ділових людей, засновниця Української Платформи «Жінки в Бізнесі», директор ТОВ «АмеліАрт Україна»
виконавчий директор Асоціації «Інноваційний розвиток України» (АІРУ), очільник організаційного комітету Київського міжнародного економічного форуму, керівник групи радників Голови комітету з питань промислової політики та підприємництва Верховної Ради України
бізнес-тренер, коуч, автор бестселера "Почніть говорити НІ" (входить в топ-10 кращих книг України 2017), експерт з переговорів українських ЗМІ (топові радіомережі та телеканали, інтернет та друковані ресурси) 3 власних бізнеси, 25 років в продажах, географія учасників тренінгів онлайн та офлайн – 50 країн світу
СЕО Visotsky Consulting Kiev, бізнес-тренер, лектор. Пройшла шлях від рядового співробітника до СЕО міжнародної компанії. 10 років досвіду в створенні ефективних команд. 9 років успішного досвіду в реальному бізнесі. За 7 років тренінгової діяльності: більше 130 тренінгів для більш ніж 3000 учасників проведено більше 80 перевірок підприємств, після яких були виписані інструкції щодо оптимізації роботи
сертифікований фахівець з YouTube та відеореклами, власник агентства відеомаркетинга SHATYRKO AGENCY, маркетолог, підприємець, ключовий вектор діяльності компанії - просування в YouTube.7 років досвіду в YouTube, 9 років досвіду в digital-маркетингу, 10 років досвіду в підприємництві, 150 проектів за 7 років роботи компанії. Серед його клієнтів: «BIG MONEY», «Іцхак Пінтосевич», «Трансформатор», «Діма Ковпак», та інші
засновник підприємств «Соль», «GoIT», «GoITeens», «8allocate», «CRMium», сертифікований коуч по концепції Scaling Up (єдиний в СНД, наймолодший у світі), системно працює з командами ТОП менеджерів і власниками компаній Інтертоп, Амадео (Pandora), Волконський, Шериф, Zarina, Mirta, Anex Baby, OWOX, Контракт Пол, Імперія Води, Стас недвіжкі, Ukravit, створив «Магію Ранку» - спільноту людей, які прокидаються до 6 ранку (на телеграм канал підписані 30 000 чоловік)
дипломований «Золотий спікер України і СНД», викладач бізнес-школи «МІМ-Київ», засновник закритого маркетингового агентства ROZENFELDOFFICE, засновник та очільник Rozenfeld Intelligent Presentations. Один з кращих маркетологів України
експерт у сфері публічних виступів, продажів та комунікацій, має 8 років досвіду у навчанні технологіям публічних виступів, засновник проекту "Dux Vitae - Цель", готує спікерів для конференцій ЛОБ та Концентрат 4.0
співзасновниця і акціонер компанії «FranchiseGroup», автор проекту «Перша школа франчайзингу», провідний спеціаліст в області франчайзингу в Україні і за кордоном. Здійснює операційне управління бізнесом і керує напрямом стратегічного консалтингу з розвитку франчайзингових мереж і виходу на міжнародні ринки
засновниця компаній DOT_DOT Innovation та Hoshva PR&DGTL. Автор та викладач курсу Innovation Management для MBA студентів Kyiv School of Economics. Задизайнила та профасілітувала перший в Україні Design Sprint (метод Google Ventures) для ekonomika+. А ще Оксана - двічі була на Burning Man (Член Правління Української Спільноти Бьорнерів), перепливла Босфор, фінішувала Марафони в Берліні, Чикаго та Лондоні. Випускниця семінару «Відповідальне Лідерство» (осінь 2018) Aspen Institute Ukraine. Соціальна інвесторка Urban Space 500. В 2014 отримала диплом EMBA в IE Business School. В 2018 пройшла курси програми Continuing Studies Stanford University
власник фулфілмент компанії «BelfordTrans", засновник інтернет-магазину "LevelUp", організатор ImproveLiveShow у м.Вінниця
ПРОГРАМА ЗАХОДУ
13.06.19
10:00 – 11:00
Реєстрація учасників, вітальна кава
11:00 – 11:10
Відкриття заходу, вітальні слова.Можливості для бізнесу від Європейського Банку Реконструкції та Розвитку
Надія Лисецька
Анастасія Ясир
11:10 - 11:30
Вітання від поважних гостей
Ірина Лоредана Стенкулеску
Сергій Осадчук
11:30 - 13:00
Панельна дискусія «Тренди, інноваціі та тенденції розвитку бізнесу»
Надія Лисецька (модератор)
Юрій Пивоваров
Людмила Калабуха
Павло Ходаковський
Оксана Гошва
Наталія Ульянова
Михайло Чорней
13:00 – 13:30
Фуршет, нетворкінг
Ярослав Панасевич (модератор)
13:30 – 14:30
Як, досягаючи цілі, зробити Х-3 в своєму бізнесі
Євген Драніщев
14:30 – 15:30
7 кроків побудови системного бізнесу
Катерина Балановська
15:30 – 16:30
Масштабування, вихід на нові ринки, залучення фінансування. На що орієнтуватися українському бізнесу?
Наталія Ульянова
16:30 – 17:30
Відео маркетинг YouTube
Андрій Шатирко
17:30 – 18:00
Кава, нетворкінг
14.06.19
10:00 - 10:30
Реєстрація учасників, вітальна кава
10:30 – 12:00
А-гравці 2.0 Чому 80% часу потрібно приділяти гравцям класу А
Андрій Пивоваров
12:00 - 13:00
Партнерство в бізнесі
Євген Артюхов
13:00 – 14:00
Як стати брендом в інтернеті без реклами та технічних знань?
Людмила Калабуха
14:00 – 14:30
Фуршет
14:30 – 15:30
Стратегія франчайзингу, або бізнес на"F"
Мирослава Козачук
15:30 – 17:00
Парадокси споживчого мислення
Дмитро Розенфельд
17:00 – 17:30
Кава, нетворкінг
РЕЄСТРАЦІЯ НА БІЗНЕС-ІНТЕНСИВ
КРОК 1. ЗАПОВНИТИ РЕЄСТРАЦІЙНУ ФОРМУ
Заповнити форму
КРОК 2. ОПЛАТИТИ РОЗГЛЯД ЗАЯВКИ
Реєстраційний збір – 200 грн. Плата стягується за розгляд реєстраційної заявки на участь у заході. Витрати на проведення бізнес-інтенсиву фінансуються у рамках ініціативи #ЄС EU4Business.
Оплата на розрахунковий рахунок або на картку 5168 7554 2851 5114 Базишина Т.А. Чек про оплату надіслати на номер +38 097 505 8050 (viber, telegram). В призначенні платежу обов'язково вказати прізвище та ім'я учасника заходу
Дякуемо, за інтерес до заходу, ПРОДАЖІ ЗАКРИТІ, ВСІ МІСЦЯ ПРОДАНІ!