Освітні програми Business People Club
Школа гостинності
"Школа гостинності" - перший у Вінниці багатомодульний тренінг для власників закладів сфери гостинності, представників малого та середнього бізнесу.

Загальна тривалість - близько 1 місяця (коливання термінів залежить від програми навчання)

"Школа гостинності" це:

• модулі інтенсивного навчання загальною тривалістю близько 1 місяця;
• підвищення кваліфікації, обмін досвідом, корисний нетворкінг;
• ТОП-спікери – успішні ресторатори та експерти-практики у сфері HoReCa;
• учасники, об'єднані спільним бажанням розвивати свій бізнес та впроваджувати якісні зміни.

Кожен учасник "Школи гостинності":

• отримає глибинні знання та досвід щодо тенденцій розвитку та методів роботи у готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19;
• дізнається особливості розробки і впровадження маркетингових стратегії у сфері HoReCa;
• підвищить рівень особистої кваліфікації;
• вивчить сучасні методи контролю за діяльністю ресторанів, готелів, види обліку та звітності;
• навчиться більш глибокому розумінню бізнес-процесів та вдосконалить знання про системи контролю якості;
• розширить коло корисних бізнес-знайомств, матиме можливість знайти бізнес-партнерів, постачальників.

Від справи до бізнесу
"Від справи до бізнесу" це:

• перші модулі із тематичними інтерактивними навчаннями, у перерві між якими учасники виконують домашнє завдання;
• як результат, на основі зроблених домашніх завдань згідно з попередньо розробленими шаблонами, учасники формують план розвитку бізнесу, захист якого відбудеться на останньому модулі;
• захист плану розвитку бізнесу відбувається перед членами журі;

Кожен учасник "Від справи до бізнесу" опанує навички та вміння:

• Бізнес-моделювання – вміння створювати сталі та стійкі бізнес-моделі, адаптовані під змінні ринкові умови;
• Взаємодія вздовж ланцюга вартості – вміння працювати з підрядниками та постачальниками, у т.ч. виробниками власної продукції;
• Створення та конвертація попиту – компетенції у створенні платоспроможного попиту на власний продукт, вміння перетворювати інтерес аудиторії в продажі та підтримувати лояльність клієнтів;
• Ефективність бізнесу – налагодження та підвищення ефективності бізнес-процесів, володіння сучасним бізнес-інструментарієм;
• Фінансовий менеджмент – вміння планувати фінансові та інвестиційні потоки;
• Дизайн продукту – вміння співпрацювати задля створення або оновлення продукту, який бажають купувати споживачі.
Made on
Tilda